zoomit

zoomit
همه چیز درباره تکنولوژی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 491
بازدید کل : 34429
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

نمایشگاه CES امسال هم مثل همیشه، جذابیت ها و خوش آمدهای فراوانی برای گیمرها و بازی خورها داشت که در طول مراسم نتوانستیم چندان به آنها بپردازیم. ابزارهایی همچون موس و کیبردها، هدفون و هدست ها، کنسول ها و دسته های بازی در گوشه و کنار این نمایشگاه بسیار دیده شدند. در ادامه مطلب با ما باشید تا در نارنجی ۵ تا از بهترین ها را معرفی کنیم.


موس Razer Naga Hex

razer_naga_hex_news.jpeg

‫(‬فروش از فوریه، ۸۰ دلار‫)‬ ‫-‬ بازی های مسابقه مبارزه ای چند کاربره آنلاین (دسته ای از بازی های استراتژیک ریل تایم) یا MOBA همانند Defense of the Ancients و League of Legends این روزها چنان همه گیر شده و گسترش یافته اند که زمان آن رسیده شرکت ها به فکر طراحی ابزارهای جانبی برای طرفداران و عاشقان سینه چاک آنها بیافتند. حالا، شرکت Razer هم با Razer Naga Hex در این زمینه پیش قدم شده است.

طراحی این موس کاملا به Razer Naga اصلی برمی گردد، یک موس MMOPRG که دارای یک صفحه کلید ۱۲ دکمه ای خوش دست بر روی خود بود. البته Hex به جای ۱۲ کلید موس قبلی، دارای ۶ کلید بزرگ تر است که به شکل شش ضلعی طراحی شده اند. چیزی که برای بازیکنان MOBA بسیار خوش دست تر و ایده آل تر بوده و کار با آن راحت تر از Naga اصلی است. کلیدهای خوش دست Hex و طراحی صیقلی و جذاب آن هر بازی خوری را برای داشتن و امتحان کردنش وسوسه می کند.


کنسول Street Fighter X Tekken FightStick VS از Mad Catz

SFXT-FightStick.jpeg

(عرضه در جولای، ۲۰۰ دلار) ‫-‬ Mad Catz اولین کنسول جمع و جور خود را در CES 2008 معرفی کرد و حالا بعد از سه سال با ابزارها و افزودنی های ویژه ای برای بازی خورهای جنگجو به بازار برگشته است‫.‬ Street Fighter X Tekken FightStick VS از یک شاسی فلزی بسیار مستحکم ساخته شده و دکمه های زیبا و با دوام Sanwa Denshi به آن وقار و قدرت لازم را اعطا می کند‫.‬ این کنسول در دو طراحی مختلف به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این یک کیت رابط ۲۰ دلاری به شما امکان اتصال دو دستگاه به یکدیگر را می دهد تا رقابت های جذاب و نفس گیری را دنبال کنید. جالب تر از همه اینکه سطح رویی این کنسول را می توانید باز کرده و عکس مورد علاقه خود را جایگزین عکس پیش فرض روی آن کنید. به گمانم با خرید این کنسول، برای دیگر اعضای خانواده و همسایه ها اعصابی باقی نخواهد ماند!


هدست های SteelSeries Flux

steelseries-flux.jpeg

(فروش از نیمه دوم 2012، قیمت هنوز اعلام نشده) ‫-‬ همه هدست های بازی خوب و مناسب هستند و به صورت عمومی کیفیت صدای لازم را دارند. اما اغلب گیمرهای کاملا حرفه ای معمولا دوست ندارند که هنگام مسافرت هدفون های سنگین و جاگیر ویژه کامپیوترشان را به دنبال خودشان بکشند.

SteelSeries Flux وارد می شود‫.‬ یک هدست کوچک و با قابلیت تا شدن جالب و کارآمد با یک میکروفون جداشدنی که با iOS و اندروید هم به خوبی PC کار می کند‫.‬ این هدست گزینه ای کاملا مناسب برای بازی کردن، گوش دادن به موسیقی و یا فیلم دیدن هنگام مسافرت خواهد بود‫.‬ شاید جالب ترین قابلیت این هدست، پورت صدای جانبی است که به شما اجازه می دهد هدفون دیگری را هم به هدست تان وصل کرده و به همسفرتان هم امکان گوش دادن به موسیقی را بدهید یا اینکه دو نفری روی تبلت یا لپ تاپ به تماشای فیلم بنشینید‫.‬


کنسول بازی Hyperkin Supaboy

supaboy-video-game-system.jpeg

‫(‬موجود در بازارهای جهانی، قیمت: ۱۰۰ دلار‫)‬ ‫-‬ اگر شما از عاشقان Super Nintendo هستید که هنوز کارت های آن را در کمدتان نگه داشته اید، Supaboy مال شما است. این ابزار در حقیقت یک کنسول سوپر نینتندو (SNES) پرتابل است که کارت (دیسکت)های اندازه اصلی سوپر نینتندو را می پذیرد و علاوه بر این دارای دو پورت ویژه دسته بازی سوپر نینتندو و یک خروجی برای اتصال به تلویزیون است. حالا شما می توانید ادامه بازی ماریو را که در قطار بر روی سوپابوی شروع کرده اید، در خانه با تلویزیون اچ دی ادامه دهید. این کنسول بازی چندان کوچک نیست و وزنش هم کمی زیاد به نظر می رسد، اما برای بازی خورهای قدیمی که بازی های موردعلاقه زمان کودکی شان را هنوز روی شبیه سازهای کامپیوتر بازی می کنند، انتخاب کاملا مناسبی خواهد بود.


کیبرد گیم Roccat Isku و موس Kone‪[+]‬

Roccat-Mouse-and-Keyboard-ISKU-Kone-650x365.jpeg

‫(‬ارائه به بازار از فوریه، ۹۰ و ۸۰ دلار‫)‬ ‫-‬ شرکت آلمانی صنایع تولید ابزار و لوازم جانبی بازی Roccat شاید برای بازی خورها چندان نام شناخته شده ای نباشد، اما به نظر می رسد که کیبرد های Isku این شرکت قرار است در سال جاری گیمرها را حسابی پای کامپیوترشان میخکوب کند. علاوه بر قابلیت های استاندارد یک کیبرد سطح بالا و گرانقیمت، همچون کلیدهای چندرسانه ای قابل برنامه ریزی، ایسکو امکان فعال کردن قابلیت های اشتراکی با موس Kone‪[+]‬ را هم در اختیارتان می گذارد. امکاناتی از قبیل EasyAim که به طور موقت موس را به DPI کمتر سویچ می کند تا به راحتی شلیک های در حالت زوم را کنترل کنید. یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالب این کیبرد، سه کلید کوچک در زیر دکمه اسپیس بار هستند که به شست شما امکاناتی بیشتر از زدن اسپیس و پرش را در بازی می دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:پنج ابزار بازی برتر در نمایشگاه CES 2012, توسط علیرضا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :